Radionice

12491930_10153312577747322_986489098140034107_o

Muzejske radionice u MZK – Radionica glagoljice

Muzejska radionica specifičin je oblik edukativne djelatnosti Muzeja, a posebno je pogodan za djecu zbog dinamike rada. Za razliku od uobičajenog posjeta muzejima kada učenici slušaju kustosa i gledaju izložene predmete, na radionicama diskutiraju, postavljaju pitanja, istražuju, rješavaju zadatke, a očekuje ih i neki vid praktičnog i kreativnog rada ovisno o temi same radionice. Na ovakav pristup rada s najmlađim posjetiteljima potaknula su nas istraživanja koja su pokazala da ljudi nakon određenog vremena pamte samo 10% onoga što su pročitali, 20% onoga što su čuli, 30% onoga što su vidjeli, 50% onoga što su istovremeno čuli i vidjeli, 70% onoga što su govorili te 90% onoga što su istovremeno radili i govorili (Söylemez 2004:396, prema Doğan 2010). Drugim riječima, ako se učenici prilikom posjeta muzeju aktivno uključe u rad, ako govore i nešto rade vezano uz zadanu temu, rezultati će biti bolji, odnosno doživljaj muzeja bit će snažniji i više će toga upamtiti.

Priprema i organizacija radionica je specifičan proces u kojem sudjeluje tim ljudi različitih struka, kako bi se jasno odredili ciljevi svake pojedine tematske radionice te osmislile aktivnosti za njihovo postizanje.

U Muzejskoj zbirci Kastavštine provode se različiti programi za djecu čije jeosnovni cilj na zanimljiv način upoznati djecu s lokalnom kulturnom baštinom, muzejskim radom i zanimanjima te cjelokupnom djelatnošću muzeja. Tematske muzejske radionice organiziramo za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Prilikom odabira radionice važno je obratiti pozornost na to kojem su uzrastu djece pojedine radionice namijenjena jer je za neke radionice potrebno određeno predznanje kako bi sudionicima bila razumljiva i korisna.

 

Programi radionica koji se redovito odvijaju tijekom školskih praznika te dva puta mjesenčno subotom prijepodne:

Programi radionica koji se realiziraju u dogovoru s korisnicima: